Şu anda piyasa verileri güncelleniyor. Lütfen kısa bir süre sonra tekrar deneyiniz.

  • ANASAYFA
  • Manavgat
  • Başkan Vekili Çiçek’ten Eleştirilere ‘Kilometre’li’ Cevap: “Günü değil, Geleceği Düşünüyoruz!”

Başkan Vekili Çiçek’ten Eleştirilere ‘Kilometre’li’ Cevap: “Günü değil, Geleceği Düşünüyoruz!”

manavgat belediye başkan vekili Mehmet Çiçek

Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen Manavgat Belenobası Karpuz Şenliği’nde gerçekleştirdiği konuşmada, belediye hizmetlerine yönelik eleştirilere sert ve net yanıtlar verdi. Kendisine yönelik eleştirilere sahada yaptığı yoğun mesaiyi hatırlatarak cevap veren Çiçek, "Beni eleştirenlerden çok daha fazla kilometre yapıyorum. Manavgat’ı sokak sokak, mahalle mahalle geziyorum" dedi.

"Milletin Emanetini Günübirlik Siyasetle Çarçur Edemeyiz"

Eleştirilere karşı olmadığını ancak bunların yapıcı ve gerçeği yansıtan nitelikte olması gerektiğini vurgulayan Çiçek, ilçede devam eden altyapı yatırımlarını sıralayarak vatandaştan sabır istedi. Kentte; CLK, Enerya Doğal Gaz, Limak Otoyol ve Superonline gibi dev firmaların altyapı ve üstyapı çalışmalarını hızla sürdürdüğünü belirten Başkan Vekili Çiçek, plansız iş yapmayacaklarının altını çizdi.

"Bu yatırımların tamamı bizlerin yaşam kalitesini artırmak için geleceğe dönük yapılan çalışmalardır. Ne yazık ki bu süreçte yollar kazılıyor ve gündelik yaşantımız olumsuz etkileniyor; bu sıkıntıyı hep birlikte yaşıyoruz. Ancak bugün asfalt yapıp yarın bir daha kazmak iyi bir yönetim anlayışı değildir. Çünkü harcadığımız para ne benim ne de belediyenin parasıdır; bu para milletin parasıdır, sizlerin emanetidir. Ben bu emaneti korumak ve kaynakları doğru kullanmak zorundayım."

Manavgat'ın Geleceği İçin Sabır İstedi

Altyapı çalışmaları tamamlandıkça yolların planlı ve kalıcı bir şekilde yapılacağını müjdeleyen Çiçek, konuşmasını şu sözlerle sürdürdü: "Biraz sabır istiyoruz. Çünkü amacımız günü kurtarmak değil, Manavgat’ımızın geleceğini sağlam temeller üzerine kurmaktır. Bugün olduğu gibi üreticimizin yanında olmaya, şehrimizi tanıtmaya, sosyal yaşamı güçlendirmeye ve Manavgat’ı her alanda daha ileri taşımaya devam edeceğiz. Bu güzel organizasyona katkı sunan tüm çiftçilerimize, emeği geçen herkese ve katılım sağlayan değerli hemşehrilerimize teşekkür ediyorum."

 

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.